Transformers vs Roadbot(A.O.E. Lockdown vs Lamborghini Murcielago Robot )變形金剛決戰路保(封鎖大戰林寶堅尼機械人)

2012年Takara Tomy才取得林寶堅尼的版權推出MP版的林寶Lambo(斯韋伯
Sideswipe),其後是殲滅世紀的封鎖Lockdown,在此以Lockdown對決Lamborghini
Murcielago Robot!以前在已關閉的Yahoo blog制作的舊版文章如下:
同樣以林寶堅尼作隱藏於地球活動的變形金剛林寶/斯韋泊,係一次偶然相遇
,而引發Transformers 大戰Roadbot!
林寶係斯韋泊日版名稱。自G1後,G2亦以黑色林寶推出之後以Gobot中車仔
登場!
BT/Alt無用林寶造型,之後用林寶外型登場只係Henkei/Universe版本,不過外型
以林寶Gallardo修改後造型!都係版權問題!
Roadbot Lamborghini Murcielago (Robot),係香港品牌Happywell產品,Takara
Tomy同孩之寶都申請唔到跑車品牌,佢都得到,係得既!!
Happywell廠規模唔可以同孩之寶/Takara Tomy相比,包裝輸蝕,機械人外型
同活動關節設計有相當距離,但係有誠意,以Scout class大小都玩得發光效果,
武器多又平,可以撐撐佢!
香港人撐香港人o麻!!!
林寶x林寶
較剪車門可開合,引擎蓋都開得。自家製變形構造,重有改善之處! 有版權,梗印埋個Lamborghini大名啦!
有幾件組件要拆出o黎至可以完成變形 武器勁多,面相較土! 有火炎劍同大刀交換玩法,按右按扭可發光,左邊係假!
變形步驟簡單,說明書上機械人外型型過實物! 以Takara Tomy實力,從車底可見組件佈置緊密,變形結構較優勝!
林寶/斯韋泊靚仔又多post擺,真係無得fight!
雖然Roadbot無Lambor/Sideswipe咁型仔"林寶",希望Roadbot可以進步神速,咁至有水準出品。到時擺埋Lambor/Sideswipe一齊都有得比!!!




留言

熱門文章