GUNDAM UNICORN HG RGZ-95C ReZEL Commander Type機動戰士獨角獸高達HG里歇爾隊長型

聯邦軍採用亞納海姆制Z高達量產型ReZEL里歇爾。而呢部係更換背包和用米加粒子砲的隊長型號里歇爾ReZEL Commander Type。


Change is Good!少改做,大改變!作為動畫設定的里歇爾WR形態,被省略的雙拳,自行用美工刀開洞,加上模型舖買的B.join,用AA膠固定,就係咁簡單!

里歇爾隊長機係機動戰士形態頗靚仔,係Wave Rider形態,機首縮入去,唯有改改佢!本人只係如上圖削去後方部份柱位,技術高的可加一支銅線加強機首的穩固。由於機首如設定一樣,WR形態的三角線條更完美!有閒時作全面上色就更完!
*(家上色方面可以請"槍"!)



            ↑配件只有變形用機身和大腿用零件,槍用的手掌和兩把光束軍刀。

 
 
 
↑當然要拆散佢至變得!
↑這幅是機首原本位置
↑將機首向前移,WR機身線條變得如設定般優美!
↑加上一對拳頭後的里歇爾隊長型WR,精密同實在感提升!
↑Wave Rider變形方式不一樣,因一個係Delta系,另一個係
  Z加麥達斯系!
 
↑雖然Delta Plus較里歇爾後出廠,但係系普上實為長輩級機動戰士!

留言

熱門文章