TRAMSFORMERS : PRIME Voyager class DREADWING變形金剛領袖之証航行者級駭翼

V級駭翼DREADWING香港九月至有貨到,整体講都好過V級星爺!機械人同F-35戰機造型都十分好,讚!若果垂直尾翼用硬膠做就好!前襟翼,手腕和垂直尾翼上埋色就更好!可動關節同可動範圍都OK。把拉動式發光槍的電池位卻影響手部活動範圍,得閒至整整佢。遲出轉色版,佢兄弟震天威SKYQUAKE!顏色唔同外同支槍頭改!
                       ↑有孖生哥哥Skyquake,以武士道為旨,亦不會暗算敵人,有別
                         一般狂派人物。



↑背部有插口但也掛不到大刀,只係夾在尾翼位置。↓破壞砲(戰機形態的噴咀)。
↑拉動後成破壞砲,用橡筋固定外型
↑TRANSFORM!!!
 
↑以美軍最新型泛用戰機F-35為機具模式,但係同ROTF
V級星星叫一樣做"突手"!
↑機頂和機翼也可裝上武器
 
↑有入V級星星叫美版就叻啦!將佢個兩支飛彈裝係對翼下掛架位,
真實感提升!
↑GERWALK!!
↑早前推出的Cyberverse Commander指揮官級Dreadwing也屬佳品!
↑同V係級星星叫較高,不過動畫中係矮過Dreadwing。

留言

熱門文章