Transformers : ROTF Hunt for the Decepticons V class BAZANITRON變形金剛狂派再起狩捕狂派 航行者級 巴煞登

BAZANITRON擁有武士造型的狂派變形金剛,頭戴骷顱面具,鬼異
外型
的武者。
BAZANITRON以之前推出的BLUDGEON(2010年)更改配色再登場。
全身改
以暗綠色為主色,真實感提升,上色地方亦較多,武士刀上埋
金屬淺藍就
好正。讚!!!
而1989年G1 BLUDGEON原本是狂派隱者戰士一名,只係漫畫中
登場。
除去隱者外殼,變形亦係坦克。
BLUDGEON係變形金剛真人電影第二集ROTF外傳Hunt for
Decepticons 中登
場,對手係鐵皮。
原版BLUDGEON上色處理較少,長短刀係白色一塊過,爭好遠!

BAZANITRON版就正好多!比Drify日本武士味重好多,酷!
Bazanitron tank mode
↑更改配色後坦克造型實感重!
TRANSFORM!!!
                                                            Bazanitron robot mode

                                                  ↑赤紅鬼面具好惡!有七項武術專長!
↑屬二刀流也可二合為一!



↑V級BAZANITRON同DX級Drify比較,Drify跑車係大o的!


↑武士對決,武士刀至係正選!
↑原型來自G1狂派隱者戰士BLUDGEON,專長係電擊!!!

留言

熱門文章