ANIMORPHS Transformers : MACRO/GORILLA變獸戰士 : 馬高/大猩猩

廣告話「連金剛都會變」其實都變左十幾年,當然係特種變形勇士Beast Wars。若然係變形金剛就變左三十年,而家咁講梗係out啦!
不過,人都會變形。重係幪面超人Decade十幾年前有,係指孩之寶係1999年發售的Animorphs系列,原來有原著Dave's Animorphs Rant: Megamorphs Book ,重有電視版,但不知是動畫或是特攝片。由一伙年青人具獸化能力對惡蟲,更有三種變化的大佬蟲對戰。可是這個系列只出第一浪就收工,這種變身玩法可能超前衛,口的人接受唔到。但類似意念到數碼暴龍就發揚光大,進化
的變形設計跟Animorphs有相類似的。這款Marco變大猩猩/金剛有變身中途形態,但對猩猩手係戴上人手的,附鎖鏈和惡蟲一隻,有趣!





↑Marco : 我不是剎雅人,都可以變大猩猩!
↑打惡蟲人類的力量不足對抗。
↑變為大猩猩GORILLA!!!
↑係大猩猩至練到八舊腹肌。
 
↑配件,惡蟲叫Evil Yeerk!
                                                                 ↑重有變身同伴!!
                                                          When Macro meet Optimus Primal!
What is this?
                                                                       END!

留言

熱門文章