動漫電影內的UFO而"真實"的更科幻!

夏爺同飛哥炒得熱辣辣的UFO外星人Nibiru話題,波羅的海海底UFO等。至於現代人類可不可以做類似的飛行器?即使做不到,有CG幫手,可以騙人呢!而係動漫,科幻片的外星飛行器又是否比真實(指有實證下)的更超乎想像呢?





      ↑上圖為近年活躍的無人有Spark的 UFO(Dragonfly Drone),令人聯想到『聖經』以西結書1 : 28中的四活物旁的輪,「輪中有輪,輪輞高而可畏,其上佈滿眼睛。它們可朝任何方向行走,步伐完全一致。」


↑有月球般大的星球大戰中的帝國兵器,死亡星!2012年五月都有隻更大
  的係鄰近太陽吸取能量。波羅的海海底有類似千歲鷹的UFO。
↑Super Star Destroyer Executor係星戰中超巨形太空艦,全長達19,000米!
銳三角型船体UFO,時有聽聞係地球附近出現!
↑Super Star Destroyer都有1600米長,外星人母船其實都係咁巨大!
↑星戰前傳中的Jedi Star Fighter,都係典型的三角型外星飛行器!
     ↑係Prime中麥加登以斯比頓戰船模式登場。造形亦近似星空奇遇記電影
       中的外星人的劫掠鳥號!

      ↑變形金剛G1中的Cosmos,就係碟形,即係第一隻被稱為飛碟的UFO!

     ↑由行星形變為人形,超超超超超巨大的星球吞食者,宇宙大帝"獨角獸"!係變形金剛中的破壞神!

    ↑Cybertron時空監視者Vector Prime,而UFO也可時空穿梭?!

 ↑新星空奇遇記Star Trek The Next Generation中登場的波格人Borg
 方形巨大太空母艦。第八集電影中,內藏較少的球狀母船!但今年發現類似的停在太陽旁。

    ↑新星空奇遇記Star Trek The Next Generation中的雪茄型生体外星母船
     ,典型的外星人太空母船設計。

                    ↑永井豪老師的鐵甲萬能俠三部曲,第三部登場的巨靈神。落難外星王子杜雷特
                        駕駛的UFO合体超級機械人巨靈神。同兜甲兒保衛地球!

                              ↑十米高的外星人軍隊樞軸軍雪茄型戰艦。係"超時空要塞"中,
                                 同地球人同為外星超文明創造!

↑碟型運輸機,梗係外星啦!出自機甲創世記。
                         ↑永野大神"五星物語"係講外星超文明,電騎士同花迪瑪的五星
                            太陽系故事,重有顆如Nibiru的"史特頓遊星"!然係外星超科技
                            ,有菱形,三角形同碟形的太空船登場!
↑冒險少女中的"鸚鵡螺號"。尼摩船長和少女娜汀亞係創造人類的
          外星種族"亞度蘭提斯人"。鸚鵡螺號本為雪茄形外星飛行器,
             巨大碟形的紅挪亞為母船。

留言

熱門文章